AAEAAQAAAAAAAAieAAAAJDE0MGRjMmY4LTY5MTEtNDk4Ny04NGY1LTY4YTFjYjkzYzQ1NQ - تاریخچه برنامه نویسی رباتیک

بسیاری از زبان های برنامه نویسی مختلف برای ربات ها وجود دارند که می توانند به طور کامل بر روی عملکرد ربات مدیریت کنند. درک تاریخچه زبانهای برنامه نویسی رباتیک، می توانید برخی از دیدگاه ها در مورد این که چرا این چنین  برنامه نویسی پیچیده تر بوده و از کجا آمده است را مفهومی تر کند.

تاریخ برنامه نویسی رباتیک به طرز شگفت انگیزی پیچیده است که در سال های متوالی تغییرات و پیشرفت های بسیاری کرده و به  برنامه نویسی ساده امروزه تبدیل شده است.ولی چرا زبان برنامه نویسی متفاوتی هر ساله اختراع شده است؟ 

ABB: RAPID

FANUC: KAREL

KUKA: KRL

COMAU: PDL2

KAWASAKI: AS

YASKAWA: INFORM

.....

ما به زبان برنامه نویسی شماره 1 در رباتیک می رسیم! بسیاری از مردم بر این باورند که C و ++C  نقطه شروع خوبی برای رباتهای جدید هستند. چرا؟ از آنجا که بسیاری از کتابخانه های سخت افزاری از این زبان ها استفاده می کنند مانند زبان برنامه نویسی RAPID از شرکت ABB و زبانKAREL از شرکت Fanuc. این زبان ها اجازه تعامل با سخت افزارهای پایین را می دهند، وبه عملکرد واقعی در زمان می رسند و زبان های برنامه نویسی بسیار بالغ هستند. این روزها، احتمالا ++C را از C بیشتر می بینید، زیرا این زبان دارای قابلیت های بسیار بیشتری است. ++C اساسا یک پسوند C است.

Wordpress Social Share Plugin powered by Ultimatelysocial
هــوشـمـنـد چـابـک اســپـادان
فــرم ســفـارش پـروژه و ربات صنعتی
لطفا فرم را به دقت و با حروف فارسی پر کنید.مشاورین ما در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت اگر در اجرای پروژه برند خاصی از ربات را مد نظر دارید لطفا نام برند و مدل ربات را در شرح پروژه ذکر کنید
سفارش شما ثبت شد.کد پیگیری سفلرش به ایمیل شما ارسال گردید.
نام و نام خانوادگی:
نام شرکت:
ایمیل شرکت:
شماره تماس:
شرح پروژه:
سفارش محصولات
* مدت زمان ارسال سفارش:
* در صورتی که در انبار شرکت موجود باشند
_ در همان روز و در ساعات کاری ارسال میگردد.
* در صورت موجود نبودن قطعه با شما تماس گرفته
_خواهد شد و زمان دقیق ارسال اعلام می شود.
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vd3d3Lmdvb2dsZS5jb20vbWFwcy9lbWJlZD9wYj0hMW0xOCExbTEyITFtMyExZDYwNDQuMjc1NjM3NDU2ODA1ITJkLTczLjk4MzQ2MzY4MzI1MjA0ITNkNDAuNzU4OTkzNDExNDc4NTMhMm0zITFmMCEyZjAhM2YwITNtMiExaTEwMjQhMmk3NjghNGYxMy4xITNtMyExbTIhMXMweDAlM0EweDU1MTk0ZWM1YTFhZTA3MmUhMnNUaW1lcytTcXVhcmUhNWUwITNtMiExc2VuITJzITR2MTM5MjkwMTMxODQ2MSIgd2lkdGg9IjEwMCUiIGhlaWdodD0iMTAwJSIgZnJhbWVib3JkZXI9IjAiIHN0eWxlPSJib3JkZXI6MCI+PC9pZnJhbWU+
Thank You. We will contact you as soon as possible.